Ikväll blir det Lindy hop på Duke´s place

Första gången Henrik och jag ska dansa socialt ute bland folk 😀 Det blir till livemusik och tillsammans med en massa andra Lindy hopdansare. jag har så svårt för att bestämma vad jag ska ha på mig. Har fotat några exempel. Jag tror att jag har bestämt mig men är inte helt säker… (ni får ursäkta att jag är osminkad, ofixad och utan strumpbyxor 😉 )

 

kjol 2 klänning klänning 2 klänning 2 fram kjol blus kjol blus sida

Haha det blev mycket ego för att vara jag, bjuder på det.

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jessica
    Mar 02, 2013 @ 11:02:15

    Ha en riktigt kul kväll, njut av stämningen & våga bjuda upp!

    Svara

    • Mammamandala
      Mar 02, 2013 @ 11:13:05

      Riktigt kul ska vi ha! Bjuda upp vet jag inte om jag vågar, får se om jag tar mod till mig 😀 Tror det blir häftigt att bara titta på också om jag inte får dansa så mycket 😉

      Svara

  2. kristina
    Mar 03, 2013 @ 16:54:51

    Jag hoppas du tog den helvita. Den gula som tvåa 🙂

    Svara

    • Mammamandala
      Mar 03, 2013 @ 16:56:33

      Det blev den gula 😀 Den vita var lite lång, tänkte ifall jag skulle ge mig på akrobatik kanske jag hade snubblat, nu blev det ingen akro men den gula funkade bra att dansa i.

      Svara

  3. Sanna
    Mar 04, 2013 @ 18:43:56

    Yes! Jag tittade för sent, men röstade helhjärtat på den gula! 🙂

    Svara

    • Mammamandala
      Mar 07, 2013 @ 17:19:11

      Vilken tur att det var någon som röstade på den det blev 😀 Så jag inte var helt fel ute 😉 Kul hade vi!

      Svara

Kommentera

