En ros till…

Jag har så många människor runt mig som gör mig så glad. Börjar med en ros till grannen som idag klippte gräset innan snön föll, det har tyngt mig att vi inte hunnit med att klippa gräset innan vintern faller på. En ros till min mormor som jag känner så mycket med, hon har det alldeles för tufft just nu med allt för mycket sorg. En ros till mamma som har passat våra älskade barn när Henrik och jag har jobbat. En ros till svärfar som kör hit och dit till träningar, skola och alla andra aktiviteter som gör barnen glada. En ros till svärmor som idag satte tallris i blomsterlådan innan det fryser till is. En extra ros till grannen som kommer som tidningsbärare när innehållet berör lite extra mycket för just oss.

Det är små saker som alla våra nära gör för oss som gör att vardagen går runt. Blir nästan lite tårögd när jag tänker på hur bra vi har det med så många goda männsikor runt oss. Tusen tack, det lilla betyder så mycket! ❤

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma /mormor
    Okt 26, 2012 @ 06:21:09

    Så fint Leila, kramar till dig 🙂

    Svara

  2. kristina
    Okt 27, 2012 @ 18:05:09

    Man får vad man ger 🙂

    Svara

Kommentera

