Dags att lägga tid på mig själv lite…

…börjar då med att boka tid hos min favvo-frisör, Josefine på Mixstudio, som äntligen kommit tillbaka från mammaledigheten! 😀 Mitt hår ser hemskt ut och schampohyllan ser inte alls kul ut den heller utan det måste nog fyllas på med lite kvalitet.

Något annat som känns skönt i själen är att städa skåp, tog ett idag men det allra värsta, fullaste och stökigaste skåpet som absolut inte går att öppna utan att det trillar ut grejor blir på tur imorgon, den känns verkligen i hjärtat när man rensat ett skåp och sen efter en stund öppnar skåpet igen och beundrar, det kan få mig att stå och njuta en stund.

Galet att sommaren redan är så gott som slut. Vi har grillat en gång!!!! Jag älskar att grilla och sitta ute sena kvällar, men denna sommaren blev det inte mycket med det. Eller om vi har tur så är den inte riktigt slut än. Jag har i för sig hunnit med en hel del annat denna sommar ändå även om det mest blivit jobb. Jag har blivit godmor till världens sötaste Isabella, min systerdotter. Bilden visar även mitt risiga hår som ropar på hjälp 😉

Delar av tjocka släkten har varit här på besök i sommar, här ser ni mig med systrar x 2, bror, mor, mormor, mina tre älskade barn och tre systrabarn.

Om jag ska uppdatera vad som gäller med mig och mat så är jag just nu inne i en period då jag inte äter chips, godis, choklad och kakor mer än på lördagar. Annars mat blir det allt möjligt, en hel del kolhydrater faktiskt. Men sockersuget från onyttigheter har jag faktiskt jobbat bort sen i juni. Får se om en mörk höst går lika enkelt. Jag har ju faktiskt ett mål med det hela som får sporra, nästa sommar blir det ju en stod händelse 😀 BRÖLLOP!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. caroline
    Aug 07, 2012 @ 05:44:55

    Men vad kul att höra, BRÖLLOP!!!:-)

    Svara

Kommentera

