by Mammamandala
, a photo by Mammamandala on Flickr.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma /mormor
    Mar 15, 2012 @ 09:26:28

    Så vacker 🙂

    Svara

    • Mammamandala
      Mar 15, 2012 @ 09:35:05

      Tack! Jag försöker få till det här med foton via flickr, men det är inget jag kan och det blir lite tokigt och fel. Men nu ska jag nog bege mig ut på en secondhand-runda istället med Vilgot.t blir

      Svara

  2. Farfar
    Mar 15, 2012 @ 13:25:28

    Tänk att jag skulle få så fina och vackra barnbarn!
    Farfar

    Svara

Kommentera

