Min absoluta favorit när det gäller GI-rivstartsfrukost

Jag pluggar hemma idag, har mycket att ta igen och blev så sugen på en typisk frukost som jag äter när jag kör rivstart. Nu var det ett tag sedan jag åt mina kalkonrullar men vad gott det är! Sitter just nu med tre kalkonrullar fyllda med keso + creme cheese, avokado, rödlök och fina goda tomater kryddat med lite cayenne och örtsalt, en stor kopp med grönt te till. Detta är verkligen min frukostfavorit! Så till er som kör GI och tröttnat på ägg i alla varianter till frukost testa gärna och säg vad ni tycker!

https://mammamandala.wordpress.com/2011/01/02/borjar-det-nya-aret-med-en-harlig-gi-frukost/

Kommentera

