Så då börjar vi, Fotogalleri 1 från Sousse, Tunisien 2011

 

Det här är första galleriet från vår semester av fyra. Jag räknade lite snabbt ihop att vi tagit ca 1000 foton så det kommer ta ett tag att kika igenom. Här kommer ett litet urval från de första 240 foton som vi tog. För de som inte vet och för att bli lite personlig så kommer min biologiska pappa från Tunisien. Detta var den 2a ggn jag träffade honom som vuxen. Min familj (Henrik + barnen + svärmor) har inte tidigare träffat min pappa eller mina syskon, 4 syskon har jag i Sousse. Så därför var resan lite extra speciell. För många kanske inte bilderna är så intressanta, för andra lite roligare. Det kommer fler bilder 🙂

Kan tillägga att ingen redigering har gjorts på bilderna så lite beskäringar med kontraster skulle göra många lite roligare men ni som kikar får stå ut 😉

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jonas
    Sep 10, 2011 @ 20:25:42

    Vilgot steker! 🙂

    Svara

  2. Mammamandala
    Sep 10, 2011 @ 20:37:36

    Ja visst gör han, han ser fram emot sällskap 😉

    Svara

Kommentera

