Fotogalleri 3, Sousse september 2011

 

En hel del shopping i Medinan blev det och mycket poserande blev det visst här också i en massa olika Tunisiska kläder. Det var väldigt skönt att ha med min bror i Medinan, och väldigt mycket billigare. Det där med att pruta är inte min grej och jag hade aldrig prutat så mycket som det vi fick allt vi shoppade för. Ska försöka ta ett par bilder på mina fina väskor som jag köpte, en ullmatta och några skålar fick vi också med oss hem 🙂

Ja just det! Frukosten! Jag har nog aldrig ätit så mycket frukost i hela mitt liv, och så onyttig. Förutom frallor som förstås är helt ok så blev det massor med croissant med choklad! Ibland blev det 2 efter den klassiska frallan (en med ost, tomat o lök och en halva med ägg), helt otroligt gott hihi. Känner att måndag kan vara en bra dag för nystart 😉

 

Kommentera

