Matdagbok för torsdag v 11

Idag vaknade man inte direkt gladare av all snö som kommit. Det kändes så fantastiskt härligt de senaste dagarna, våren var på väg. Nu har det kommit 1-2dm snö och det snöar fortfarande. Cassiopeja grät imorse för hon blev så ledsen över snön.

Förövrigt var det en riktig deppdag igår och det var bara början, jag vet att den tiden fram till sommaren kommer bli katastrof och inte rolig någonstans. Får hoppas att jag kan hålla min kost ändå, jag vet att jag brukar falla tillbaka på gamla mönster när jag deppar, äter knappt alls och det jag äter är pasta, chips och choklad, supernyttigt, eller? Så här såg gårdagen ut:

Förresten glöm inte att kika in hos Angela och Sofia för att se deras matdagbok för veckan, riktigt duktiga har de varit!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Carro
    Mar 18, 2011 @ 15:39:33

    Ja nu får det räcka med snö. Och jag är ändå en person som ÄLSKAR snö. Men till och med jag blev deppig när jag klev upp och såg att hela gräsmattan åter var vit.

    Svara

    • Mammamandala
      Mar 18, 2011 @ 18:04:33

      Ja visst måste det vara nog! Det hade varit en sak om det hade kommit lite snö som lätt kan töa bort, men det här lär ju ta tid 😦 Men om 1 månad borde vi kunna räkna på vår på riktigt, får ha nerräkning.

      Svara

Kommentera

