Ny matdagsboksvecka, här kommer måndagens dagbok *gi*

Jag måste säga att jag fortfarande har känt mig mätt hela dagen efter denna helg. Jag har ätit massor med god mat + onyttigheter som chips och godis. Det känns skönt att köra igång en ny vecka med matdagbok, denna vecka har jag fått sällskap av åtminstone två andra bloggare, min kära vän Angela (Angelas lista) och min älskade syster Sofia (mammasophia) som också delar med sig av sina matdagböcker. Alltid skönt att ha någon att följas åt med, bli inspirerad och nyfiket få kika in i en annan persons matvanor. Här har ni min dag:

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Trackback: Tre duktiga tjejer… | Angelas Lista

Kommentera

