Bakar semlor och granskar artiklar!

Jag brukar vilja göra det varje år men glömmer bort nar det ar. Cassioepeja minns inte ens att jag ”brukar” baka semlor, så langesedan ar det jag gjorde det. Men eftersom det ar något mer an bara Fettisdagen imorgon så var det lattare att komma ihåg. Imorgon ska vi fira alla kvinnor i varlden också. Lite mer internt ar det aven den dag då min lilla grupp i C-uppsatsen ska ha granskat våra artiklar. Hade det inte varit för alla sjukdomar vi har haft den senaste tiden i familjen så hade nog målet varit nåtts, nu ar jag lite mer tveksam. Men fira får vi göra anda, och jag har inte bakat några nyttiga semlor, kande att det inte var lönt utan det blir klassiska, kanske något mindre i storlek, semlor 😀

Nar vi andå firar kanske vi ska fira att våren verkar vara på vag! Jag blir så glad för varje dag som solen lyser och nar vi får ha grader över 0.

Den har dagen har annars bjudit på en upphangd maskin tvatt, vabning och artikelgranskning, och jag ar valdigt frustrerad över att inte ha något ae.

Kommentera

