Matdagbok lördag:

Det är synd att barnen inte har blivit lika glada i veggobollar som jag har blivit. Tycker verkligen att det är perfekt att ta något gott från kylen tex rester som troligtvis inte blir uppätna och göra supergoda veggobollar av det. Om jag fortsätter göra dem så kanske de vänjer sig, eller?

Idag hade vi sol! Under dagens joggingrunda kunde jag leta efter asfalt att springa på på de flesta ställen, väldigt härligt. Jag lyckades ta mig runt sjön, utan några grävmaskiner som satte stopp, jag smet imellan deras avgränsning, ajabaja jag vet. Totalt var jag ute 6.49 km. Jag vet inte om någon tycker det är kul att se mina siffror men jag tycker det är kul att jämföra, förhoppningsvis så blir jag snabbare:

         
00:05:14 0,6 km 08:43 min/km 6,88 km/h Uppgång 
00:38:42 5,3 km 07:18 min/km 8,22 km/h Jogg 
00:05:09 0,56 km 09:12 min/km 6,52 km/h Nergång 

Här kommer dagens matdagbok, gi till frukost och middag men annars blev det en hel del annat som slank ner, gott iaf 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma /mormor
    Mar 07, 2011 @ 10:13:58

    De där veggobollarna var riktigt mumsiga, rullade minsann 5 st helt själv : )

    Svara

  2. Mammamandala
    Mar 08, 2011 @ 14:19:11

    Ja visst var dem, det var bra gjort av dig hihi, men visst var de lättrullade 😀

    Svara

Kommentera

