Ser fram emot en afterwork/afterdark imorgon

Just när man behöver det så kan det dyka upp små erbjudanden eller småsaker i vardagen som kommer i precis rätt tid. Den här lilla saken kan bli rätt stor om det bara är rätt tillfälle. Förra helgen fick jag ett mail från mixstudio, där jag klipper mig. Det var en inbjudan till afterwork, som övergår till afterdark under kvällen, för två med något att äta och dricka på Studion i stan, vid munksjön. De ska ha introduktion av ett nytt märke, Kerastase, eller inget nytt märke men nytt för dem att sälja.  I inbjudan stod ”plocka fram fransyskan i dig”, hihi, det vet jag inte hur jag ska lyckas med. Men hade jag haft fantasi och kläder till det skulle det ju varit kul med någon liten detalj. Någon med idéer?? Jag älskar att titta på folk så det kan nog vara kul bara att titta på andra som plockat fram fransyskan i sig. Så det blir jag och min kära, goa granne som ger oss ut en fredagkväll 😀 Det ska bli skönt att få tänka på annat än skola för några timmar.

Förresten, Kerastase var de första hårprodukter av kvalité som jag köpte, det var nog ca 10år sedan när jag bodde i Malmö och gick till min favoritfrissa där. Jag kan fortfarande minnas hur bra jag tyckte Kerastase var. Jag körde nån ultrakur för att få bort torrt och slitet hår och det gjorde verkligen sitt jobb. Så nu ska det bli kul att min frisör i Jönköping med kommer sälja dessa produkter.

Kommentera

