Pajdegen är klar

Nu ska jag göra en quinoasallad och förbereda fyllningen till pajen som kommer vara kvällens förrätt (gi-anpassad). Huvudrätten vet jag inte vad det kommer bjudas, det är Camilla och Leif som står för det + efterrätten, spännande. Gott kommer det bli i alla fall. När jag är klar ska familjen göra sig redo för nyårsfirande.

Jag skulle gissa att detta blir mitt sista inlägg för i år. Och vill passa på att önska er ett gott nytt år! Vi ses nästa år med mycket gi-kost, vegetariskt och en hel del massa annat. Ha en härlig kväll mina vänner & läsare. Glöm inte att jag älskar att få kommentarer så skicka gärna en lite då och då (eller så ofta du bara orkar 😉 ).

Kram!

Kommentera

