Vit start på helgen

Min vita kesogröt matchar den vita snön som legat vit i över en månad. Jag sitter fortfarande och skriver om pollenallergi. Blir inte nöjd. Att hitta artiklar verkar omöjligt, hittar verkligen inte en enda jag vill använda, jag tycker att det borde vara hur enkelt som helst, det finns kanske för många artiklar för att jag ska hitta en som passar just det jag skriver. Jag missade lab igår och idag missar jag föreläsningar. Jag har träningsvärk efter all min hosta och jag fortsätter hosta + att jag inte har någon röst, skönt för familjen kanske så jag inte kan tjata på dem 😉

När jag har pluggat färdigt för dagen ska jag skriva en ”att-göra-inför jul-lista” så man sen kan börja bocka av och förhoppningsvis känna att man har koll på läget.

Kommentera

