Galen marknadsföring med härliga produkter

Det är verkligen något visst över lyxiga hårprodukter, jag tycker hela jag känner mig lyft och vackrare på något sätt. 

Jag har packat upp min spännande påse och fyra häftiga produkter från evo står nu väl placerat i badrummet på garanterad barnfrinivå. Förutom schampoo, balsam o inpackning fick jag med mig glansdroppar (typ silkesdroppar), bara en liten droppe innan och efter föning och styling tycker jag gör att håret nästan känns som när jag precis kommit från frisören. Håret luktar dessutom så där gott som det bara gör när man varit hos frissan.

Jag hade tänkt berätta mer om själva produkterna och om australienarna som ligger bakom evo men det är svårt att skriva om med andra ord än deras egna och därför får ni kika in på deras sida så ni förstår lite om tokigheterna, knivarna och om varför jag tycker de är unika. Som snart färdig sjuksköterska så tilltalar vitt o rött, sterilt, o sjukhuskors mig något alldeles extra, det var nog en av anledningarna till varför evo fick följa med mig hem, hihi. Läs mer om dem här o lova att ni tittar på deras reklam. http://evohairproducts.com/media

Kommentera

