Äntligen dags för vardagslyx hos frisören som är mer än bara det lilla extra

Bara några dagar till behöver jag stå ut med slitna toppar och mitt halvfärgade hår. Förutom den vanliga vardagslyxen med att gå till frisören får jag njuta av ryggmasage under tiden som jag får håret tvättat och jag kan njuta av den härliga utsikten över munksjön. Ett avkopplande glas vin skulle kanske kunna värma istället för en kopp te? Den möjligheten finns också nu när salongen har bytt till nybyggda fräscha lokaler. Dessutom tror jag att jag ska slå på stort och få med mig nya härliga hårprodukter hem. Jag saknar verkligen mina Kevin Murphy som har tagit slut (ni vet de där ekologiska, organiska hårprodukterna som jag hyllade i våras).

Så om ni inte vet var ni ska gå och få håret fixat i Jönköping så vet ni åtminstone vilken frisörsalong som jag tycker ni ska välja, Mixstudio (min frisör är Josefine men har varit hos två andra också där som har varit kanon de med) 😀  http://www.mixstudio.se/mixstudio.html (hade tänkt länka ett foto men kom på att det är ju inte jag som har tagit bilderna).

Skriver och utvärderar produkterna när jag har använt de ett tag (ska dit på fredag).

Kommentera

