Dagarna börjar åtminstone bra

Gi, löpning och annat nyttigt har lagts åt sidan de senaste veckorna. Jag längtar tillbaka och önskar att jag fick ny kraft och tid till att leva så där nyttigt och så som gör att kroppen känns så frisk och lätt. Men helt har jag inte slutat, jag börjar fortfarande mornarna med en riktigt god krämig avokadosmörgås med en kopp grönt te.

1 grov smörgås, danskt rågbröd med solrosfrön

Philadelphiaost

Sallad (eller spenat)

1-2 cocktailtomater

Rödlök

½ avokado

Kryddor: örtsalt och lite cayennepeppar

**Variation, ibland har jag även: kalkon, groddar, gurka och/eller paprika på.

Kommentera

