Alldeles alldeles ensamt…

så känns det vissa dagar. Idag är en sån dag. Jag saknar mina vänner sååå. Jag saknar att gå ut o fika, ta en öl, shoppa på stan, sitta hemma och dricka lite vin och bara småprata. Ja jag saknar allt det där man gör med sina vänner. Egentligen har vi så fullt upp så jag kanske inte ens hinner med men just nu skulle jag nog behöva prioritera sociala utbyten framför städ, plugg o allt det där andra som fyller upp min tid.

Suck, hade väl egentligen inte så mycket mer att säga…

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. kristina
    Nov 21, 2010 @ 14:50:56

    Tänk om dygnet hade haft fler timmar och om man som människa hade haft mer ork!

    Kram

    Svara

  2. Mammamandala
    Nov 22, 2010 @ 13:54:34

    Ja det hade varit skönt, o hoppas att man hade varit så smart då att man hade fortsatt stressa o jobba de timmar man gör för att sen ta det lugnt o njuta av livet på de extra timmarna man fick. Det är tur livet inte känns riktigt lika ensamt alla dagar.

    Kram

    Svara

Kommentera

