Gi-müsli

Nu har jag gi-anpassat min müsli. Den känns väldigt vitamin- och nyttiga fetterrik. Müslin bjuder bla på omega-3, B-vitamin, E-vitamin, järn, fosfor, magnesium, zink och antioxidanter.

Grovhacka hasselnötter och mandlar. Häll dinkelflingor, linfrö, kokos, solrosfrö, pumpakärnor, valnötter, hasselnötter och mandel i en tätslutande burk och blanda om.

Servera med akaciahonung, a-fil och kanel.

Annonser

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Trackback: Keso med honungsrostad müsli och hallon *gi-frukost* « Mammamandala's Blog
  2. Natural Help For Insomnia
    Nov 04, 2012 @ 01:44:09

    Hello there! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through some of the post I realized it’s new
    to me. Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be book-marking and checking back
    frequently!

    Svara

  3. nature sound
    Maj 14, 2017 @ 19:58:09

    Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I’m still new to everything.
    Do you have any suggestions for rookie blog
    writers? I’d definitely appreciate it.

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: