Åh nej jag har missat min 1-års dag *läsarnas veckomatsedel nästa vecka*

Jag hade ju tänkt ha ett litet jubileum för bloggen när den fyllde 1 år, men det var i förrigår 😦 men egentligen är det bara jag som vet så om jag firar hela denna veckan så borde det räcka. Eller nästa vecka kan bli ett firande. Så nu önskar jag inspiration av er! Nästa veckas matsedel vill jag att ni bestämmer, snälla 😀 Ni kan skriva här eller maila eller på fb eller var ni vill. Bor ni i närheten kanske jag tom kan bjuda på en middag.

Hmm kom på ett annat firande också som jag skulle kunna ha, veckan efter ska jag leta bland mina recept här i bloggen och låta familjen peka ut vilket vi ska äta. Åh vad skönt om två veckors matsedlar blir lite smidiga.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Angela
    Sep 15, 2010 @ 09:14:04

    stort stort GRATTIS gumman på ettårsdagen av din fina blogg!

    Och vi glömde ju att fira er underbara 7-åring OMG att jag inte kan fatta att hon är så stor… ser fram emot att fira henne i efterhand!

    stor KRAM

    Svara

  2. Mammamandala
    Sep 15, 2010 @ 14:25:15

    Hihi, tack vännen!

    Jag kan inte heller förstå att hon är så stor nu, läser, skriver, har gympa 2 dar i veckan o träslöjd, hon har varit på friluftsdag idag, har skaffat en egen stil (säger hon). Ja hon har helt enkelt blivit stor 😀

    Vi skulle ju fira mig med 😉 Vi kanske kan ta och bestämma en kväll på stan snart? Kramkram

    Svara

Kommentera

