Nu öppnar försäljningen av Newbody

Idag fick Cassiopeja med sig katalogen från Newbody hem. Så nu är det dags att börja beställa underkläder, linnen mm i toppkvalitet (1års garanti), alla paket kostar 150:-. Ett paket kan innehålla ex 10-pack ankelsockar, 6-pack trosor, 2 t-shirtar, 1 sportbh och 7-pack sport socks. Kika i katalogen och hör av er till mig så lägger jag in er beställning (vill ni bläddra i katalogen så kan ni komma hem till oss och göra det) . Försäljningen håller på tom 1:e okt. Om 1-2 v tror jag det är så får vi hem en visningspåse så ni kan få känna på kvaliten mm.

Newbody stödjer Cassiopejas skridskoklubb och om lilla gumman lyckas sälja många paket kan hon få gå på bio och säljer hon många många paket kan hon få sällskap på bion med 😉

http://www.newbody.se/produktkatalog/

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma /mormor
    Sep 10, 2010 @ 07:19:18

    Jag var först med att beställa : )

    Svara

  2. Mammamandala
    Sep 12, 2010 @ 12:44:28

    Ja och jag hoppas att du inte blir den sista 😀 Jag och Henrik ska iaf också beställa och farmor ville ha en del som tur är. Men det verkar inte bli några biobiljetter om inte försäljningen ökar.

    Svara

Kommentera

