Veckomatsedel för vecka 36 *gi-vecka 3*

Nu har jag klarat denna kost i två veckor och det känns kanonbra i hela kroppen. Jag känner inte att jag saknar kolhydraterna till maten utan är glad att jag kommit på så mycket gott man kan ha till köttet och salladen. Vikten har inte minskat mer än 1½-2kg men det känns bra ändå och med tanke på att det inte finns så många kg att gå ner så är jag glad för det lilla och kommer fortsätta att köra på denna kost, nu har jag tänkt att jag ska få ha en dag i veckan med mer onyttigt gott. Hungern känner jag knappt alls och det är något jag märker speciellt på kvällarna. Här kommer denna veckas meny.

Måndag: Champinjonsoppa med riven ost
Tisdag: Tacogratäng med avokadosallad och en klick gräddfil
Onsdag: Örtagårdskotletter, timjangräddsås, vitlöksfrästa kantareller och cocktailtomater


Torsdag: Biff- & grönsakswok med hackad mandel (insåg att jag glömt köpa mandel så det blrv med pumpkärnor)
Fredag: Chili- & limemarinerad kycklingfilé, frästa grönsaker, sallad och grön parmesanostsås
Lördag: Lax med rostade pumpakärnor, sallad 
Söndag: Kycklingsallad

Kommentera

