Jag vet inte hur det gick till

men nu sitter jag här i soffan med tvn på och tittar på kronprisessan Victorias och Daniels bröllop. Jag skulle absolut inte titta på bröllopet och kunde tänka mig att ha det på om tjejerna ville se. Men precis när det satte igång så kom tjejerna in av en slump för att hämta sin dockor och nu sitter de förstenade framför tvn och verkar tycka att det är alldeles fantastiskt underbart.

En väldigt vacker klänning måste jag säga. Nu vaknar Vilgot som kanske också vill titta…och grannbarnen kom också lagom innan vigseln satt igång.

Jag måste erkänna en annan sak och det är att jag känner mig väldigt sliten idag. Trött och lite hjärtklappning efter tjejkvällen igår. Jag och Camilla började med några glas mousserande smultronvin i vårt lilla hus. Sen åkte vi in till stan, mötte upp Angela och hämtade ut biobiljetterna för att sen dricka några glas rosévin på Åttaglas, dit kom även Kattis. När vi börjat komma igång var det dags för Sex and the city. Som en extra kul grej hade Micke gjort färdiga drinkar med cosmopolitan som vi drack så fint på bion *hihi*. Det blev inte så sent men ändå känner jag mig väldigt trött. Somnade nog strax innan 01, 03 vaknade Vilgot och bökade ett tag, sen gick Henrik och Martin upp jättetidigt för att åka iväg vid 6, sen dröjde det inte länge förrän Vilgot vaknade. Så inte många timmar att sova på. Hoppas det går bra för killarna när de cyklar Vätterrundan. Hoppas att de klarar sitt mål.

Kommentera

