Äntligen har de kommit

Influgna från usa har mina produkter från Dermalogica kommit. Jag ångrar att jag inte köpte ny ansiktskräm också för efter att det har tagit lite tid för produkterna att komma så börjar det bli lite kvar av krämen. Det känns så skönt att äntligen använda ansiktsvatten igen. Jag tycker det känns som en stor skillnad med och utan. Jag ska köra en peeling och en ansiktsmask ikväll för att fira 🙂

Av någon anledning så har jag inte rört på mig på 3v, mina härliga promenader har uteblivit. Idag ska jag komma iväg på ett lite tuffare pass. Det blir invigning för stavarna och tillsammans med Elna och Josefine ska vi ta oss upp för Taberg, hur nu det ska gå, jag tror att jag kommer vara slut innan vi ens kommit fram till berget. Men det ska ändå bli skönt att komma igång igen och jag hoppas att jag kan fortsätta röra på mig lite mer regelbundet, som jag gjorde innan.

Något jag håller på är att jag bara äter godis, chips och choklad på lördagar (el. en dag i veckan). Det är skönt att få längta och se fram emot min godis. Jag hade sparat ett elefantchoklad, två kinderägg, en geisharulle hmm det var nog nåt mer som jag hade tänkt äta i lördags, sen när lördagskvällen var över såg jag att jag hade glömt alltihop. Så nu får chokladen ligga kvar en vecka till. Mest sugen blir jag på fredagskvällarna när tjejerna får popcorn eller chips och på söndagen när det finns mer kvar hemma och suget från lördagen sitter i. Men jag känner mig än så länge stark. Sen när skolan kommer får jag se hur det går, det brukar inte vara lika lätt då.

Dags att ta tag i dagen, det är sol för en gångs skull så har jag tur kanske gräset kan torka upp så jag kan klippa det sista som inte blev klippt i helgen.

Kommentera

