Fötter redo för sommaren och bröllopsinbjudan

Det var riktigt skönt att få pedikyr deluxe så det ska jag bestämt göra några ggr om året.

Idag har vi varit på loppis, det kan vara lite mysigt ibland. Tjejerna tycker det är kul att få ta med egna pengar att handla för. Så nu har vi ännu fler gosedjur att lägga i den överfulla korgen. Jag förstår inte varför det är så svårt att göra sig av med gosedjur, det är ungefär som skor och väskor. Sen blev det en snabbfika på nyfiket och en vända på torget där det inhandlades några blommor.

Hela veckan har jag gått o varit lite småsugen på godis eller choklad men det är rätt kul att gå och längta till sin godisdag. Nu har halva dagen gått och jag har fortfarande inte ätit något godis, men får nog ta en chokladbit snart.

Något annat jag kan börja längt till är att få gå på bröllop! Åh vad härligt det är när en bröllopsinbjudan dimper ner i brevlådan. Vi är bjudna till ett i början av september. Vi har även blivit inbjudna till bröllop i Tunisien där min lillasyster Leila ska gifta sig i mitten på september. Det krävs att vi kan spara ihop en del pengar till dess om vi ska kunna åka. Sen krävs det även att det fungerar med skolan att jag är borta en vecka. Tänk att få gå på två bröllop på 2v. Det är bra med många bröllop innan vi gifter oss så vi får lite tips på hur man ska ha det.

Kommentera

