Ebay är min nya vän

Det har varit kris med ansiktsvatten här hemma de senaste dagarna. Att använda ansiktsrengörings och sen ansiktskräm är inte alls det samma som att ha ansiktsvatten där imellan. Men det kan nog vara värt att vänta några dagar extra för om jag skulle ha köpt mina två produkter från Dermalogica (både rengöring och vatten) på en salong i stan hade jag betalt 890 kr men samma produkter är nu beställda på ebay och skickas från usa och jag betalar bara 620 kr (inkl allt). Så vet man bara vad man ska ha så är ebay perfekt. Det var även där jag köpte min primer från smashbox i travelsize, som ger mig en möjlighet att testa hur den är innan jag köper full stl.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. sofia
    Jun 05, 2010 @ 05:10:12

    ja va bra 🙂
    alltid rolgit å göra klipp när d kommer t sånt som kostar mkt
    ja tradera e min bästa vän ,.,hehe…

    Svara

Kommentera

