Här kommer en länk till några av de foton

som togs igår på kalaset. (Det är alla de som Micke tog). Jag ska plocka ut bilder vi tog också, men har inte hunnit kolla på dem än och är nu sååå trött och måste krypa till sängs och hoppas på att få sova några timmar inatt. Det har varit brist på sömn de senaste nätterna. Jag ska även skriva några rader om kalaset som jag är så nöjd med.

http://harley.ath.cx/l30/l30.html

Ett stort stort tack till er alla som kom och firade mig igår, ni är fantastiska allihop!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kusin Elin
    Maj 30, 2010 @ 21:47:37

    Tusen tack för ett supertrevligt kalas! Hoppas att du är nöjd med hur dagen blev. Vi ses snart igen hoppas jag 🙂

    Ps. Lasagnen var utan tvekan den godaste jag någonsin ätit!!

    Svara

  2. kristina
    Jun 01, 2010 @ 14:57:05

    Tack för senast! Det var jättetrevligt!

    Kram

    Svara

  3. Mammamandala
    Jun 01, 2010 @ 19:33:04

    Elin, jättetack själv! Jag är precis så nöjd som jag bara skulle kunna bli, hade inte velat ha det på nåt sätt. Så himla glad över att du gillade min lasagne också 😀 Ska skriva ner receptet här så snart jag hinner.

    Kristina, tack själv. Kul att alla verkade ha trevligt! Kram

    Svara

Kommentera

