Ett mysigt kalas

Jag är så nöjd efter kalaset idag, det var mysigt och jag fick så fina presenter. Vi hade turen att kunna sitta både ute och inne. Det blev först mousserande vin till lite kex, ostar, små tunnbrödsrullar o tilltugg, det tog vi utomhus och satt i lilla huset, sen flyttade vi in för tårta och kaffe. Sen alla presenter jag har fått är jag så otroligt glad för, har verkligen fått precis vad jag önskat mig.

Jag har nu fått en cykel, rosor, dubbelringar, teckningar, två syskrin (ett lite mindre o ett större), trådrullar (svart o vit), en ogräsborste (att ha mellan stenarna), en rabattkratta, en picknickfilt med plastad undersida, bubbeltvål från lush som luktar så gott, ett massagehjärta med choklad i, en turkos margretheskål med fina slevar till, en middag för två på en härlig tapasrestaurang, rosor på stam i stor kruka (vita blommor, rosorna ska stå ute), en hallonbuske och bidrag till att köpa mer på min önskelista. Hoppas att jag nu fick med allt, känns som det är lätt att nåt försvinner i minnet när man ska få med alla saker.

Ska försöka lägga upp några foton från idag.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Camilla
    Maj 23, 2010 @ 19:43:00

    Tack för idag!
    Vilka fina bilder. Ni är verkligen duktiga med kameran båda två!
    Kram

    Svara

  2. Mammamandala
    Maj 25, 2010 @ 16:18:44

    Ja visst blev där många bra. Det var några som inte fastnade på bild, de får komma med nästa gång 😀 Saknar redan värmen vi hade förra veckan.
    Kram

    Svara

Kommentera

