En primer är ett måste

säger makeupartisterna. Så då måste jag ju med testa 😉 . Jag har hittat en som har fått väldigt bra betyg och är ”billig”.  Så under veckan hoppas jag att jag ska få testa och se om den gör underverk på min hy. Egentligen gör den väl inga underverk men man kanske kan få hyn att se bättre ut när man är sminkad och det kan vara trevligt ibland :-D. Jag skriver här vad jag tyckte när jag ser resultatet.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jessica
    Maj 10, 2010 @ 15:07:58

    Vad gör nu en primer? Får man ”jämnare” hud typ? Vad är det för märke som fått bra betyg?

    Svara

  2. Mammamandala
    Maj 10, 2010 @ 17:18:14

    Här kommer en länk som kallar det underbara underlag 😀 Veckrevyn beskriver där närmre vad en primer är och används till. Märket jag fastnade för är primern från smashbox och jag ska försöka hitta en sån nu i veckan.

    http://www.veckorevyn.com/smink/artiklar/2008/underbara-underlag/index.xml

    Svara

Kommentera

