Dagens promenad blev i skogen

Det var skönt att komma ut tidigt på morgonen och utan barnvagn, istället för att gå längs vägen valde jag att gå i skogen på elljusspåret. Lite synd är  att mina promenader och mitt kämpande med onyttigheter inte har visats sig något alls på vågen. Men jag kanske får vara glad att jag inte har gått upp i vikt, speciellt nu med tanke på att jag har slutat amma. Sen är det nog mer långsiktigt som det kommer ge något resultat, blir det inget resultat får jag minska på intaget av annat gott också, som fika eller som mindre portioner och färre mål. Det är svårt att gå ner i vikt när det bara är 2-3 kg som ska/önskas bort.

Kommentera

