Just idag är jag stark…

http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o jag kom på så här i kämpande tider mot sockret att denna låten är ju perfekt att gå och nynna på. Så till Jessica och Sofia, kanske nån mer som är med mig, lyssna och ta med er!! Viss text kanske man kan hoppa över men ta till er det viktiga. Hihi, kan inte låta bli att älska den. Jag kanske är ensam om det??

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Maj 03, 2010 @ 11:23:17

    ska jag lyssna på
    helgen gick inte så bra,blev godis å chips
    men men nya tag denna veckan 🙂

    Svara

  2. Mammamandala
    Maj 03, 2010 @ 11:36:17

    Nämen Sofia!!! Aja du är ärlig iaf, jag kämpar vidare, har klarat en hel vecka nu utan en enda bit godis, choklad och chips *stolt*. Ja lyssna på den o nynna när du blir sugen.

    Svara

  3. sofia
    Maj 03, 2010 @ 19:36:49

    ja jag vet jävla mööööög!,sötsuget å ens pms humör blev för mkt för mig att klara ..
    men nu e tant röd borta för denna gång,å jag har tränat hela helgen + idag,
    jätte bra att du klarat det 1 hel vecka !grattis!!
    d e fanimaj starkt gjort.
    nästa måndag ska jag oxå kunna säga samma sak LOVAR 🙂

    Svara

Kommentera

