Jag tar en kiwi istället

Jag känner mig hungrig, sugen och lite mer sugen på något gott och onyttigt, en chokladbit hade varit gott. Men jag är duktig och har nu tagit en kiwi istället. Fruktskålen är laddad och grönsaker har jag köpt hem att ta till när suget slår på 😀

Idag äter vi på Ikea istället för det som var planerat. Det är mysigt att komma iväg så här innan helgen, nästan så att veckan känns kortare då. Det blir något av en Henrik-helg så vi får passa på att träffas och umgås idag, ja även imorgon istället. En Henrik-helg betyder träning, med lopp på lördag som gör att han är borta en del timmar, sen på söndag ska han ut och cykla, det är nog årets första långpass på cykel för honom.

Just det jag har kommit på ett par saker till att önska mig. Ska uppdatera önskelistan 😀

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Jessica
    Apr 29, 2010 @ 18:18:31

    Duktig du är!

    Svara

Kommentera

