Idag har det känts lite kämpigt

När jag idag gick ut på min 9e promenad (dag 9) kände jag inte alls mig lika pigg och rask som jag har gjort de andra dagarna. Det kändes som motvind över benen. Det kanske kan bero på att jag har ont i halsen och att näsan bränner, kroppen kanske är i förkylning och gör mig ur form. Hihi som om jag vore i form…efter lite drygt halva promenaden kändes det lite bättre och när jag väl var hemma kändes det lika skönt som alltid.

Dag 2 är det när det gäller min andra utmaning, att inte äta godis, choklad och chips förrän på min födelsedag, och efter min födelsedag är det en godisdag i veckan. Jag har varit sugen på choklad flera gånger idag, det är så gott och enkelt att bara snabbt stoppa i sig en bit. Men jag har klarat mig och väntar på tuffare dagar med ett större sug, som jag gissar att helgen kommer att bjuda på. På fredag till fredagsmyset ska jag duka upp med skålar av färgglada grönsaksstavar och god dippa. Jag hoppas att tjejerna tycker det nya myset blir lika mysigt som tidigare fredagar 😀 det tror jag faktiskt.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jessica
    Apr 27, 2010 @ 19:37:42

    Så duktig du är! 🙂

    Svara

  2. Mammamandala
    Apr 27, 2010 @ 19:39:09

    Tack min vän 😀

    Svara

  3. sofia
    Apr 28, 2010 @ 04:31:15

    jätte bra 🙂
    jag vill bara bli frisk nu så jag kan träna
    har inte tränat på 1 vecka nu
    å d känns som man bara jäser när man inte tränar.
    förhoppningsvis e jag bättre im å kan sticka tors,lörd,sönd,,hoppas..

    Svara

  4. Mammamandala
    Apr 28, 2010 @ 08:50:42

    Ja det e ju så trist när det är sjukdom som ställer till det. Hur känner du dig idag? Du kanske vågar dig ut på en lugn promenad? Håller tummarna för att du kan träna resten av veckan!

    Svara

  5. sofia
    Apr 29, 2010 @ 16:06:21

    idag ska jag ut på en kvällspromenad 🙂
    måste uuuuuut SJÄLV utan barn!

    Svara

Kommentera

