Bland humlor och fjärilar

Det blev premiär idag för te vid husgaveln. Jag verkligen älskar att äta frukost där, dricka mitt förmiddagste och äta lunch där mitt i solen och längtar efter fler soliga varma dagar. Idag var det även premiär för Vilgot att sitta på en filt i gräset. Camilla och Hjalmar gjorde oss sällskap. Det ska bli spännande att se hur rosorna tar fart när det är dags och förhoppningsvis är det ingen som äter upp eller skördar mina tulpaner innan de har slått ut. SMHI lovar sol och 12C imorgon för att sen bjuda på 5C o regn och snö i helgen. Så imorgon borde man passa på att vara ute en stund.

Vilgot har somnat så det är bäst att jag också går och lägger mig och önskar att få en natt med mindre vak och amning är varannan timme. Jag sover gärna minst 3 timmar i sträck, 4-5h är annars det bästa. God natt!

Kommentera

