Dags att börja sakna mina vänner igen…

som jag alltid gör efter en helg med besök. Jag tänker alltid hur kul o mysigt man hade haft ihop om man kunde ses oftare och hitta på mer vardagliga saker. Jaja, bara dumt att sitta och tänka på, jag får njuta av de helger vi har vänner på besök istället.

Det blev en mätt helg. Det känns som att jag åt och var mätt hela tiden. I fredagskväll gjorde vi inte så mycket utan bara åt och umgicks, sen i lördags åkte vi tjejer till stadsparken för att småtjejerna skulle springa av sig, men fy vad kallt det var, en riktigt hemsk och bitande kyla, vi körde sen och köpte lite fika som vi stoppade i oss till lite värmande varmchoklad under tiden som maten gjordes och stod i ugnen.

Helgen bestod även av mycket gnäll från Vilgot, han hade feber (troligtvis fr vaccinationen), han var röd och kladdig i ögat som om det skulle vara ögoninflamation. Men det värsta var nog hans magknip. Jag skulle ge honom lunch igår, tog upp vad jag fick för mig vara potatis, men efteråt kom jag på att det var kålrot/potatis och serverade det med broccoli. Oj vad han verkade få ont i magen, han var jätteledsen under dagen/kvällen/natten/dagen igen. Stackars liten. Jag hoppas det släpper snart.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Apr 12, 2010 @ 07:48:14

    vilka mysiga bilder..
    fina allihopa 🙂
    ser ut som ni hade mys pys

    Svara

  2. Mamma//mormor/svärmor
    Apr 12, 2010 @ 14:10:31

    Jättefina bilder : )

    Svara

Kommentera

