Smyckesvisning/party 5e maj

På silverringen står det "made of love", på hjärtanen står tjejernas födelsedata och på andra sidan finns ett prinsesshuvud. Nu vill jag ha Vilgots datum på ett nytt hjärta med en liten prins på andra sidan.

Mina två hjärtan måste bli tre och då passar jag på att ha ett smyckesparty hos mig. Det är min kreativa granne som gör så fina silversmycken med hög kvalitet. Jag ska skicka ut en mer personlig inbjudan snart till er men om ni inte skulle få en så hör av er till mig och ni är jättevälkomna hit!

Den här söta ängeln fick mamma av tjejerna i present, en liten lyckoängel. (Inte i silver men gjord av grannen).

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma//mormor/svärmor
    Mar 29, 2010 @ 13:29:31

    Ja den är jättesöt och passar perfekt i det fina armbandet jag fick av Sofia m familj : )

    Svara

  2. Elna
    Mar 29, 2010 @ 20:03:17

    Jag kommer gärna 🙂

    Svara

  3. mammamandala
    Mar 29, 2010 @ 20:06:11

    Ja vad skoj! Du är jättevälkommen. Vi skulle ju ses denna veckan…att dagarna går så fort. Har du fullt upp i veckan eller hur ser det ut för er?

    Svara

  4. sofia
    Mar 31, 2010 @ 14:14:24

    vilken fin liten ängel 🙂

    Svara

Kommentera

