Nu bär vi av :-D

Jag har alltid sagt att jag kan inte förstå folk som tar med sina barn till Gekås i Ullared. Det skulle jag aldrig göra. Nu är det ju så att Vilgot vägrar äta annat än bröstmjölk och smakportioner. När han var två månader fungerade det hur bra som helst att åka till Ullared och lämna honom hemma med Henrik, men nu…nä nu går det inte. Så idag åker jag och Vilgot till Ullared. Mamma, Marie o David ska också med så jag hoppas det ska fungera. Jag får uppdatera ikväll.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. sofia
    Mar 27, 2010 @ 07:55:40

    hehe han ser iaf väldigt glad ut,ovetande om vad som väntar han..
    gekås me en miljon folk!!
    hehe..
    kommer säkert gå bra=)
    shoppa nu inte upp hela mamma penningen 😉
    ha en trevlig å mysig dag
    *pusselipuss*

    Svara

Kommentera

