I brist på skönhetssömn måste en ny ansiktskräm köpas!

Min decleorekräm är slut. Innan denna körde jag med Dr brandts, och dr brandt har jag även i rengöring och ansiktsvatten. Jag fick höra att den var bra mot stora porer som jag tyvärr har. Men jag tror inte jag har märkt någon större skillnad. Den är väldigt skön att tvätta sig med och jag trivs med den men det är kanske dags att testa något nytt? Jag har haft hela serien i decleore tidigare men jag vet inte om den gör underverk heller (eller det var otrolig skillnad när jag började använda den så jag kan inte säga att den inte är väldigt bra). Så vad ska jag hitta på nu? Det kanske får bli en sväng till hudoteket och höra vad de har att erbjuda. Det är så dyrt så det får bli att jag börjar med ansiktskräm och sen när de andra ansiktsprodukterna tar slut går jag över till samma märke. Jag vet att man nog ska använda sig av samma serie helt igenom, men det får bli en övergång.

För övrigt så tror jag faktiskt att det här med sömn är överskattat, man överlever ju ändå! Jag förstår inte hur jag kunde tro att det var en vändning på gång med sömnen här hemma efter att jag fick sova en ok natt. Nä för med samma rutiner dagarna efter så har det inte varit tal om några fler bra nätter. Tvärtom, inatt minns jag inte ens hur många ggr vi vaknade, jag orkade inte ens titta på klockan varje gång. Inatt ska vi testa att jag sover inne hos tjejerna och att Henrik sover med Vilgot. Inte för att jag tror på några underverk på det heller men nånstans måste man ju ha lite hopp kvar. Och om nu Vilgot vill ha en en trött mamma med gråa hår och rynkor i brist på skönhetssömn så får jag nog unna mig en bra kräm som kanske kan dölja något av det.

Kommentera

