Vågar man hylla ett schampoo

som man har använt tre ggr? Jag har alltid haft problem med min hårbotten. Den har kliat, varit torr eller med små vita prickar. Jag har nog alltid trott att det har varit mjäll eller en torr hårbotten. Men jag vet inte. Förra veckan köpte jag nya hårprodukter (hudprodukter får jag kalla dem, för det var även till kroppen i den lilla asken). Idag efter tvätt, vid föning av håret såg hårbotten helt plötsligt bra ut. Inga vita prickar alls. Schampoot var inget speciellt anpassat för hårbotten men det ska vara ekologiskt, organiskt och naturligt. Det är framtaget av en australiensk stylist, Kevin Murphy. Schampoot heter Angel Wash och balsamet heter Angel rinse. Sen gillar jag även doften av body lotion. Så Henrik, det här verkar bli dyrt. Om det inte bara var tillfälligt så kan det nog bli så att jag får fortsätta med dessa produkter. Men vad gör man inte för en vacker hårbotten och för att få lukta gott 😀

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. henrikruther
    Mar 16, 2010 @ 08:50:24

    Jag har hört att COOP extra och även Eldorado har jättefina hårvårdsprodukter 😉
    /Henrik

    Svara

  2. mammamandala
    Mar 16, 2010 @ 13:26:01

    Hihi jo visst låter de exklusiva och bra 😉 Jag hade tänkt eller hoppats på att du skulle säga, men visst älskling det är du värd *hihi*

    Svara

  3. Jessica
    Mar 16, 2010 @ 14:14:27

    Låter som detta faktiskt är ett schampo jag faktiskt måste prova. Har oxå torr hårbotten som aldrig blir helt bra även om en del schampo gör det lite mildare. Tack för tipset!

    Svara

  4. Josefine
    Mar 16, 2010 @ 16:06:09

    Va roligt att det funkade!!! Det är alltid kul att få positiv respons när man tar in nya produkter. Jag ska visa min chef vilken bra reklam du gör för märket här i bloggen så kanske du får rabatt??? Kram Josefine

    Svara

  5. mammamandala
    Mar 16, 2010 @ 16:26:03

    Hihi ja visst är det bra. Jag skriver gärna i vilken frisörsalong jag köpte de i också 😀 Jag har sagt till Henrik också att med bra produkter behöver man inte schamponera två ggr vid varje tvätt och man slösar inte lika mycket så även om det nästan kostar 8x så mycket så kanske det håller lika länge (möjligtvis en liten överdrift) men om jag får ett fortsatt bra resultat så kommer jag köpa dessa produkter i fortsättningen. Även hudlotion tror jag eftersom jag gillade lukten 😀

    Svara

Kommentera

