Jag hade en skön förmiddag

idag hos underbara Josefine. Jag kände mig så fin när jag gick där ifrån. Under två timmar satt jag med utan krav på mig själv och i lugn och ro. Mitt hår har varit en riktig katastrof den senaste tiden så förra veckan bara bestämde jag mig för att nu är det verkligen dags. Så håret är klippt och färgat. Det blev lite extra dyrt för att jag valde att testa ett ekologiskt schampo och lite annat smått och gott. Nu hoppas jag att det är något för mig, för är det bara bra produkter får det lov att kosta lite extra. När jag gick där ifrån kände jag starkt att min magont var på väg tillbaka så det blev en vända snabbt in på apoteket för att köpa värktabletter och istället för att hämta tjejerna tidigt fick jag köra hem om och invänta smärtlindring. Det kändes lite tråkigt att vara så fin i håret utan att få visa det för någon. Men Henrik, Cassiopeja och mamma såg det och de tyckte att jag var fin.

Efter middagen idag tog Henrik med sig barnen till Åsaby för att låta mig vila en stund. Så på mitt fixade hår fick jag lägga mig och njuta av en stunds välbehövd vila. Det efter att även denna natt har varit lika trist som de många senaste nätterna. Just nu ligger Vilgot och sover men det är dags att han får vakna nu för att kunna sova i natt.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Mar 12, 2010 @ 10:53:50

    bild på håret tack! 🙂

    Svara

  2. mammamandala
    Mar 12, 2010 @ 10:57:13

    Hihi, hann inte ta efter klippningen, försökte med mobilen men jag blev så ful så tror inte att jag vill lägga ut det. Kanske hinner ta en bild imorgon, men då lär inte frisyren vara lika fin.

    Svara

  3. sofia
    Mar 14, 2010 @ 19:14:09

    du kan inte bli ful din tramsa 🙂

    Svara

Kommentera

