Gick med ett leende på läpparna

Jag och Vilgot har precis kommit hem igen från en kort promenad och en stund utomhus. Vilket underbart väder, jag bara log och kände mig så glad för vårvädret, ja känner mig fortfarande. Det droppar från taken och hoppet om att våren snart är här ökar. Sen är det förstås en hel del snö kvar som ni kan se på bilderna. Snart ska Cassiopeja hämtas och sen ska mamma hämtas på stationen. Ikväll är det Cassiopejas markträning. Jag har tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll, eller om man kanske ska låta bli att gå och lägga sig alls, det är ju knappt lönt med de få timmarnas sömn jag får ändå.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. sofia
    Mar 08, 2010 @ 11:59:06

    ser jätte härligt ut
    å vilgot ser ut å njuta av d fina vädret me=)

    Svara

Kommentera

