Ska vi köra lite Zumba älskling ;-)

Nu har jag snart sett reklamen för Zumba så många ggr att jag blir sugen på att testa denna träningsform. Inte för att gå ner i vikt men ”få den där kroppen du alltid drömt om”. Hihi ja jag vet inte det låter ju bra och det ser ju kul ut. Det kanske skulle vara något för hela familjen, stå framför tvn och köra nån zumbaträning. Undra om det är en tränare som visar hur man gör eller om man får hela gänget som är med på reklamen.

Natten var inte lika bra som gårdagens, men positivt är att Vilgot verkar somna lite tidigare på kvällen. Igår somnade han kl 21. Jag ammade honom när jag bar upp honom vid 23, sen ammade jag 02, 04 och han vaknade till vid 5.20 men somnade om, somnade om även vid 6, men 6.20 ville han äta sen blev det ingen mer sömn. Även om jag inte har sovit så mycket så tror jag att solen gör att jag känner mig lite piggare än för två dagar sedan. Nu ligger lillkillen och sover, största tjejen är hemma, hon har studiedag. Hon har önskat att vi ska baka semlor, men jag tror inte vi har allt hemma för det, men kanske att vi kan baka kanelbullar (eller hon vill ha vaniljbullar som farmor brukar göra).

Kommentera

