En helt ok natt

Vilgot var lite extra gnällig och trött på dagen igår men hade bestämt sig för att vägra sova. Han slumrade till vid 2 amningar och sov en gång mitt på dagen (vaknade vid 12), sen sov han inte mer. Men vid 19.45 gick det inte längre att hålla sig vaken utan då slocknade han, det syntes nästan på honom att han hade somnat för natten. Men hela tiden gick jag och kikade för att se om han hade vaknat. Några ggr fick jag ge honom nappen när han höll på att vakna. Vid 22 vaknade han men verkade fortfarande trött, men somnade inte om förrän vid lite över 23, 23.30 var det nog. 3 ammade jag nästa gång för att sen amma vid 6, 6.30 ville han gå upp och det kändes helt ok måste jag säga. Så sånna här nätter och kvällar känns väldigt ok och är godkända. Med lite nya krafter möter vi solen och en ny dag 🙂

Kommentera

