Premiären i den nya konståkningsdräkten

gick kanonbra. Tyvärr har hon ju kofta över så man ser bara själva kjolen men hon var så fin och helt plötsligt såg hon mycket duktigare ut *hihi*. När de började åka, eller hade en liten samling på isen sa Cassiopejas tränare att hon hade en jättefin kjol. Då tror jag hon kände sig stolt. Hon meddelande tränaren att den har Camilla sytt, så lite reklam är hon värd 😀

Nu låter det som att huset ska rasa, jätteotäckt när snön töar och ska ner från taket. Mängder med snö kommer i fullfart. Men för första gången på nästan 2½ månad har vi nu + grader. Lite regn verkar komma också så kanske kanske att det blir vår i år också.

Nu ska jag dricka upp min varmchoklad  (mjölk, 1 tsk kakao + ½tsk socker lagom till min kopp) och snart dagens bröd in i ugnen sen ska jag och Ofelia in till Camilla och se om vi ska kika på hur vi kan sy en kjol.

Kommentera

