Innan jag går och lägger mig

skriver jag en önskan om sömn. Vilgot har somnat, han somnade för 45 min sedan. Vi gjorde ett försök med ersättning blandat med min mjölk, mest min mjölk. Vi testade med två olika nappar och vi testade låta honom dricka ur glas, inget funkade utan det smakade inte alls gott tydligen. Så det fick bli amning istället och därefter somnade han. Att förra natten blev så extremt dålig som den blev kan nog bero på att Vilgot verkar ha blivit sjuk igen. Han hade 38.5 vid de både ggrna jag tog tempen på honom idag. Så mycket gnäll och lite sömn låter väl härligt. Nä innan han vaknar ska jag genast gå och lägga mig. Godnatt!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Feb 25, 2010 @ 09:30:49

    ja tyvärr är såna saker vanesaker å d e mer vanligt att d tar tid för barnet att vänja sig vid d än att ta d direkt.
    men ge inte upp:)
    d kommer gå,precis som me allt annat e d bara att fortsätta å¨vänja han vid d,han har ju inte druckit ur flaska så mkt innan så d e inte så kosntigt att han känner sig obekväm me d till en början,sen när han väl känner igen smaken å nappen så kommer d gå galant=)

    Svara

  2. mammamandala
    Feb 25, 2010 @ 09:33:48

    Ja vi fortsätter att testa och se om det ger någon framgång. Men om nätterna fotsätter som denna natt är jag hyffsat nöjd. Men vi ska se nästa gång vi åker till babyproffsen om det finns någon mer napp att testa. Han ammar med amningsnapp så det ska väl vara något som påminner om den.

    Vi ger inte upp, du vet ju hur envis jag är 😉

    Svara

  3. sofia
    Feb 25, 2010 @ 09:42:26

    ja vi trodde aldrig filippa skulle vilja ha välling,hon total vägrade,så fort hon fick d på tungan så spotta hon ut å börja skrika..
    trodde att d aldrig kommer å gå,men tillsut gick d,,hehe..men d tog litta tid

    ja jag vet hur envis du e!!! 🙂

    Svara

Kommentera

