Efterlyser John Blund!!

Någon som vet var eller hur man får tag på honom? Jag börjar bli väldigt väldigt trött nu. Inatt ammade jag 5-6ggr mellan 23-05, dessutom var Vilgot vaken mellan 4.30-5.30. Nu när han är 4 månader käns det som att det är dags att börja sova på nätterna. ”Alla” andras barn sover på nätterna *avundsjuk*. Ikväll ska jag testa lite ersättning och se om det kan hjälpa till en bättre sömn. Men jag är ganska säker på att han kommer grimasera och vägra precis som vid tidigare försök. Men jag tänkte att vi kan testa ge honom i glas istället för det vet vi att han kan dricka ur, som han gör med vatten.

*Gäsp*

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. sofia
    Feb 24, 2010 @ 08:42:41

    försök me gröt eller blanda din mjölk å ersättning,
    så han får i sig ett rejält mål som han kanske håller sig på hela natten
    kan va att han får inte i sig så mkt av din mjölk å därför blir hungrig så ofta även på natten
    ja han e ju så pass ”gammal” att han kan sova hela nätter.
    prova me d å se om d hjälper,mätta han ordentligt innan nattning

    Svara

Kommentera

