Vilgot 4 månader idag

och jag hade planerat att lägga in en 4månaders bild här på honom och skriva lite om honom men som vanligt försvinner tiden och jag hann inte. Jag tog några foton på honom men har inte lagt in dem i datorn är. Får se om det finns tid över för sånt imorgon.

Något nytt Vilgot har lärt sig är att ta tag i sin lilla fot, vänster fot är tyligen lättast att få tag på än så länge. Sen går det lättare att vända över från mage till rygg, han gör inte det varje gång men oftare så det kommer nog mer snart. Men från rygg till mage verkar fortfarande vara svårt, lägga sig lite åt sidan går ibland men över helt har inte kommits på än. Vi har inte köpt någon första bok till honom så jag får skriva ner efterhand här sålänge så det inte glöms bort. Vilgot har sovit i 1h och det ser ut som att han har somnat för natten så det är nog bäst att jag också går och lägger mig snart. Sov gott & dröm sött!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. sofia
    Feb 24, 2010 @ 08:39:59

    sikken liten rullta han e!!
    urgullig…..
    å väldigt lik sin mor=)

    Svara

Kommentera

