Men visst, varför inte lite öroninflamation också

det blev en sväng till barnakuten igår igen. Vilgot skrek och verkade ha så otroligt ont. Så vi åkte in för att få en läkare att kika på honom. Åkte vid 22 och var hemma 2.45, det var många barn som var sjuka. Doktorn tyckte att han lät pipig så förutom kåvepenin blev det även lite andning i mask och betapred. Kan säga att tröttheten består men jag fick sova 3h sammahängande efter att vi kom hem, och då gav jag bara nappen och 1½-2h senare ammade jag. Så Vilgot var nog lika trött som jag, skönt, och idag verkar han bättre. Lite gladare blev jag idag när Henrik köpt min favoritchoklad 😀

Men även om jag känner mig något piggare så går jag upp och lägger mig och försöker sova en stund till.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mamma//mormor/svärmor
    Feb 14, 2010 @ 09:43:34

    Stackars er : ( men nu får det vara slut på sjukligheter!

    Stor kram till er alla på Alla hjärtans Dag : )

    Svara

  2. Elna
    Feb 14, 2010 @ 20:17:44

    Krya på er! Hoppas det blir bättre snart! Stor kram från oss

    Svara

Kommentera

