Drömmer mig bort

till en morgon efter en natt med 7-8 timmars sömn. Tänk vad härligt att vakna utvilad och att ha fått sin skönhetssömn. Jag känner mig som en zombie, är fruktansvärt trött. Varje kväll när jag går och lägger mig önskar jag att Vilgot ska sova många timmar så vi kan vakna pigga och glada, men tyvärr har det inte hänt än så länge. Det jobbigaste är att han nu inte somnar om lika lätt heller på nätterna utan jag har fått gå upp och gå med honom för att han sen tillsist ska komma till ro och somna…*gäsp*

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Feb 09, 2010 @ 17:25:18

    du e alltid vacker

    Svara

  2. mammamandala
    Feb 09, 2010 @ 18:15:18

    Tack gumman *kram*

    Svara

Kommentera

