Dagens bröd blev frallor med pumpafrön på

Det första Ofelia sa när hon kom hem var att det luktar nybakt bröd och hon såg glad ut. Sen blev de väldigt glada när de såg vad jag hade gjort, det utan att de hade smakat på bullarna tidigare. Som tur var tyckte tjejerna att bröden smakade lika gott som de såg ut. Cassiopeja sa att hon villa ha dessa varje dag hela veckan. Så jag kanske får baka en ny sats imorgon om det ska räcka veckan ut. Tur att de har hittat en favorit så jag kan göra något som ersätter deras köpta favoriter.

Sen fick jag en väldigt trevlig överraskning. Elna, Agnes och Josefine kom på besök och jag fick en jättemysig present med fantastiskt gott innehåll, polkagrisfudge.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Mamma//mormor/svärmor
    Feb 03, 2010 @ 17:18:16

    Ser smaskiga ut de bullarna : )

    Svara

Kommentera

